Brugere, Teams og Business Units

<< Klik for at vise indholdsfortegnelse >>

Navigation:  Forklaring af koncepter >

Brugere, Teams og Business Units

I ChannelCRM er en bruger en særlig entitet som er knyttet til næsten alt i systemet: En bruger kan være Key Account Manager for en kunde. En bruger kan "eje" et forecast. Og det er en bruger, der kan være med til f.eks. et møde.

Den aktuelle bruger vælges som den, der logger på systemet (med sit eget password).

 

Brugere kan være knyttet sammen i Teams og dermed er det f.eks. muligt at lade et team være ansvarlig for en kunde. Brug dette, hvis det afspejler jeres måde at arbejde på. Men brug det ikke bare fordi det er muligt. Teamejerskab er noget fanden har skabt, hvis ikke hele virksomhedens kultur afspejler at det er måden man arbejder på og tager ansvar.

 

En bruger er også altid knyttet til netop ét Business Unit. Hvis din virksomhed opererer fra to lokationer (København og Århus), så kan det være nyttigt at oprette disse lokationer som Business Units og dermed få de rigtige adresseinformationer ind i flettede breve og andet. Det kan også benyttes til at få f.eks. forecasts vist for hvert enkelt Business Unit.