Please enable JavaScript to view this site.

ChannelCRM Hjælp

Navigation: Menu

CRM Beskeder

Scroll Prev Top Next More

Med CRM beskeder er der mulighed for at sende CRM relevante beskeder fra bruger til bruger. Det kan være af typen "Kig lige på det her tilbud og se om det er ok" eller "Søren, det her firma har jeg overført så du er KAM".

 

Beskederne oprettes mest effektivt fra det sted i systemet, du vil linke til (firma, kontakt, aktivitet, projekt, salgsmulighed, kontrakt, kampagne, ...).

 

Læg mærke til at CRM beskeder ikke er en erstatning for Outlook eller andre egentlige mail-systemer. De fleste ville også hade at få endnu en indbakke, der skal tjekkes hele tiden.

 

Opret en besked

Alle de steder i systemet, hvorfra CRM Beskeder kan sendes, har en knap med teksten "Besked".    

 

Klik på den og et vindue som nedenfor vises:

 

 

 

 

Øverst vælger du modtager. Dernæst selve beskeden. Teksten "Salgsmulighed: Møbler til ny butik Blokhuset" er indtast automatisk fordi det er fra netop denne salgsmulighed beskeden er oprettet-

 

Nederst er der mulighed for at specificere, hvornår meddelelsen ikke mere er relevant. Her er der klikket på "Intet udløb", hvorfor modtageren vil kunne se meddelelsen indtil hun/han sletter den.

 

Klik "Gem" og meddelelsen er sendt.

 

Lille fif: Hvis der ikke vælges modtager, bliver meddelelsen sendt til dig selv. Dette kan være en nem måde at lægge bogmærker til noget du senere skal huske.

 

 

Dine beskeder

Beskeden i eksemplet ovenfor er sendt mens brugeren "Demo" var den aktive bruger. Nu logger vi på som "Helle" for at se, hvordan beskeden modtages:

 

Her har Helle klikket på knappen "Beskeder" i hovedmenuen. Som det ses er der én besked i indbakken. Herfra er det meget enkelt: Beskeden kan læses direkte i listen og der er tre knapper:

 

Åbn linket (altså her salgsmuligheden "Møbler ny butik ...").

 

Slet beskeden.
Beskeden flyttes til folderen "Slettede". Rent fysisk slettes den først helt efter 30 dage.

 

Videresend beskeden.
Ny besked åbnes med tekst og link fra den originale, men med mulighed for at vælge ny modtager.

 

 

 

For på nem måde at vise, når der er ny beskeder ses indbakken også, hver gang du er ved hovedmenuen i CRM. Dette er vist som eksempel nedenfor.