Please enable JavaScript to view this site.

ChannelCRM Hjælp

Navigation: Office365

Mødeindkaldelser

Scroll Prev Top Next More

Når du i CRM opretter et møde, vil mødet blive oprettet i Outlook (via Exchange-synkronisering) som en aftale.

 

Hvis der er deltagere på mødet - ud over dig selv - vil der ske følgende:

 

Interne deltagere.

1.De af dine kolleger, der er deltagere på mødet, vil også i Outlook fremgå som deltagere på mødet.

2.Det betyder at der vil blive sendt en mødeinvitation til dem (fuldstændigt som hvis du havde oprettet mødet i Outlook og tilføjet kolleger som deltagere).

3.Af invitationen vil CRM-aktivitetens informationer fremgå. Herunder noterne til aktiviteten.

Eksterne deltagere.

1.Eksterne deltagere oprettes ikke i Outlook som deltagere på mødet. Dette undlades af to årsager:

a.De eksterne deltagere skal ikke nødvendigvis have adgang til at se de noter du og dine kolleger har lagt i CRM under mødet.

b.Der vil kunne blive sendt mødeinvitationer (og talrige opdateringer) til dine eksterne deltagere uden at du ved det eller kan stoppe det.

 

 

Hvis du vil benytte Outlook til at sende mødeindkaldelser til de eksterne deltagere se Eksterne mødeindkaldelser.