Please enable JavaScript to view this site.

ChannelCRM Hjælp

Debatter er muligheden for at drøfte idéer og initiativer internt i din virksomhed. Debatdeltagerne er altså dine kolleger - ikke dine kunder.

 

Eksempler, hvor debatter kan være gavnligt kan være:

 

Som salgschef finder du at der er brug for mere salg. Du starter en debat, hvori du inkluderer de kundeemner der er mest relevante, og inviterer Key Account Manager til at deltage. Hver deltager kan så kommentere på de enkelte kundeemner og på den måde belyse om der er potentiale for mere salg.

Som marketingchef vil du gerne invitere de bedste kunder til et nyt "Advisory Board Meeting". Du starter en debat - uden emner - men med mulighed for at dine kolleger kan indlægge kunder og kontaktpersoner på dem, de mener bør inviteres. Alle kan kommentere og ud fra listen - som den opbygges - kan du vælge, hvilke der skal inviteres som gæster.

 

En debat kan ses fra to brugerroller: Den, der starter debatten (ejer) og den der er inviteret som deltager.